کد خبر: ۳۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
مقامات پلیس سوئد اعلام کردند که در پی وقوع حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید واقع در شهر "مالمو"ی این کشور یک تن کشته و فرد دیگری نیز زخمی شده است.
ناطقان: به گفته مقامات پلیس سوئد، در پی وقوع این حادثه همچنین یک پسر نوجوان دستگیر شده است.

مقامات پلیس این کشور در بیانیه ای تاکید کردند که در حال حاضر دیگر شرایط در اطراف محل حادثه اضطراری نیست و خطری، عموم مردم را تهدید نمی‌کند.

نیروهای پلیس سوئد در پی وقوع این تیراندازی به محل وقوع حادثه اعزام شده و شروع به بررسی جزئیات آن کرده اند.

گزارش ها حاکیست که قتل‌های ناشی از خشونت‌های گروهی در سوئد رو به افزایش است به طوری که بر اساس اعلام مقامات پلیس این کشور، طی سال جاری میلادی (۲۰۲۲) تاکنون ۴۴ نفر در سوئد به ضرب گلوله کشته شده اند در حالی که این آمار در کل سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) در مجموع ۴۶ نفر بوده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات پلیس سوئد در پی وقوع این تیراندازی از مردم خواستند که تا اطلاع ثانوی به محل حادثه نروند و همچنین تاکنون از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین