کد خبر: ۳۲۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
باشگاه فولاد بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس ضمن اعتراض به حضور سینا اسد بیگی در ترکیب تیم پرسپولیس به رفتار تماشاگران این تیم اعتراض کرد!
ناطقان: گزارش های فحاشی تماشاگران تیم پرسپولیس به اعضای تیم فولاد به خصوص مهدی هاشمی نسب از سوی ناظر بازی گزارش شده است و این گزارش به زودی از سوی اعضای کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می گیرد.

بر اساس تصاویری که در فضای مجازی پخش شده شدت فحاشی ها به گونه ای بوده پدری که به همراه دختر کوچکش به استادیوم آزادی آمده بود جلوی گوش هایش را گرفت تا فحاشی ها را نشوند.

احتمال محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس به زودی از سوی اعضای کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می گیرد. مشخصا به نظر می رسد در پرونده اول کمیته انضباطی به جریمه نقدی و تذکر اکتفاء می کند و در صورت تکرار احتمالا یک بازی تیم پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

البته شاید نظر اعضای کمیته انضباطی چیزی غیر از این باشد و به دلیل شدت فحاشی ها یک جلسه تماشاگران تیم پرسپولیس را محروم کنند تا در آینده موجب عدم تکرار این اتفاق شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین