کد خبر: ۳۲۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
شنیده شده دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از اعلام بازنشستگی چند روزی است در محل کار خود حاضر نشده است.
ناطقان: در حالی که چند روز بیشتر به زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک باقی نمانده اواخر هفته گذشته اعلام شد ۳ عضو مجمع کمیته ملی المپیک بازنشسته هستند که بر همین اساس برای حضور در انتخابات دچار مشکل خواهند شد. از این بین کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته برای نایب‌رئیسی و ریاست و محمد علیپور برای عضویت در هیات اجرایی نامزد شده بودند. بازنشسته دیگر مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش است.

حالا با این اتفاقات شنیده می‌شود کیکاووس سعیدی چند روزی است در محل کار خود حاضر نشده که به نظر می‌رسد از این جریانات ناراحت باشد. تلفن همراه وی نیز خاموش است و با تلاش خبرنگار فارس ارتباط برای صحت و سقم موضوع بدون نتیجه مانده است.

انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است روز ۶ شهریورماه برگزار شود اما به خاطر بلاتکلیف بودن چند فدراسیون المپیکی برگزاری مجمع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین