کد خبر: ۳۲۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک مورد حریق در خیابان ملت پایین‌تر از خیابان جمهوری خبر داد.
ناطقان: جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی ظهر امروز در مرکز تهران گفت: ساعت ۱۳:۴۰ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی انبار کالا در خیابان ملت پایین‌تر از خیابان جمهوری به سامانه  ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.  

وی افزود: در ادامه نیروهای چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروی مجهز به تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان پس از پنج دقیقه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان شش طبقه تجاری در طبقه همکف، زیرزمین و بخشی از حیاط قسمت‌هایی به عنوان انبار کالا که غالبا محتوی لوازم یدکی و خانگی بود دچار آتش‌سوزی شده است. کل این مساحت به ۳۰۰ متر می‌رسید که هر سه بخش شعله ور شده بودند.

ملکی اضافه کرد: دود و شعله به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود و در لحظات ابتدایی دود و حرارت بسیار زیادی وجود داشت که دسترسی به طبقات همکف و زیرزمین را بشدت سخت می‌کرد. نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و تنفسی همزمان با ورود به کانون‌های حریق وارد طبقات بالایی شدند تا به جست‌وجوی افراد محبوس در طبقات بالایی بپردازند و افراد را خارج کنند.

وی گفت: با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب آتش خیلی سریع کنترل و از سرایت آن به بخش‌های دیگر انبار، طبقات بالایی و ساختمان‌های همجوار جلوگیری شد.

ملکی اظهار کرد: حدود ۲۰ نفر با کمک آتش‌نشانان از محل خارج شدند و هیچ مصدومیت و تلفاتی گزارش نشد. لکه‌گیری به اتمام رسیده است و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل به کارشناسان و مالکان تحویل داده خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین