کد خبر: ۳۲۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع با اقدامات صورت گرفته‌، نیاز آبی شهرکرد تامین شد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری در خصوص آخرین وضعیت حل مشکل بی‌آبی در شهرکرد، اظهار کرد: طرح پدافندی عمان سامانی برای تامین آب شرب بخشی از شهرکرد از سه روز گذشته وارد مدار شده است و در مجموع آبی که از طرح عمان سامانی و تصفیه‌خانه سامان به شهرکرد انتقال داده می‌شود، حدود 160 لیتر بر ثانیه است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در طرح فدک نیز آبرسانی از مخازن تا تصفیه‌خانه شهرستان بن انجام شده است و ظرف یک روز یا دو روز آینده به غرب شهرکرد خواهد رسید.

حیدری با اشاره به تصفیه‌خانه خلک، خاطرنشان کرد: باتوجه به کاهش کدورت چشمه کوهرنگ این تصفیه‌خانه نیز 150 لیتر بر ثانیه آب وارد مدار آبرسانی شهرکرد می‌شود و 150 لیتر نیز از طریق چاه‌های کشاورزی تامین شده است.


سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: در مجموع با اقدامات صورت گرفته‌، نیاز آبی شهرکرد تامین شده است، اما باتوجه به خالی بودن مخازن و عقب‌ماندگی در مصرف آب تا حدودی کمبود وجود دارد و بحران نداریم.
برچسب ها: آب شرب ، شهر کرد ، تامین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین