کد خبر: ۳۲۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی ماموران پلیس در کمتر از ۲ساعت در شهرستان راسک خبر داد.
ناطقان: سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره  قتل در شهرستان سرباز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل به انگیزه سرقت از مقتول، وی را در شهرستان سرباز به قتل رسانده و قصد خروج از کشور را دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل فراری که وارد شهرستان راسک شده بود، با انجام رصد دقیق اطلاعاتی ماموران پلیس سرانجام  در کمتر از دوساعت در این شهرستان در عملیات دقیق و هماهنگ کارآگاهان پلیس دستگیر و متهم درتحقیقات تکمیلی به جنایت ارتکابی اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین