کد خبر: ۳۲۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
معمولا داغ‌شدن بیشتر از انتظار میتونه نشون‌دهنده یه مشکل اساسی تو سیستم نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری دستگاه باشد
ناطقان: داغ‌شدن بیش‌ازحد گوشی یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های کاربرهای این دستگاه‌هاست. معمولا داغ‌شدن بیشتر از انتظار میتونه نشون‌دهنده یه مشکل اساسی تو سیستم نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری دستگاه باشد، و توجه‌نکردن بهش هم بدون شک باعث کاهش طول عمر باتری و کل گوشی میشود.

در این گزارش ۵ دلیل اصلی که باعث میشن دمای گوشی شما بیش از اندازه زیاد بشه رو بررسی می‌کنیم.

1-محیط

 باقی ماندن گوشی درون ماشین، حتی در صورتی که زیر نور مستقیم خورشید نباشد.

 استفاده طولانی مدت از گوشی زیر نور آفتاب در روزهای بسیار گرم یا قرار دادن آن در زیر بالش هنگام خواب به راحتی دمای دستگاه را افزایش می دهند.

2-اجرای چندین اپلیکیشن نیازمند به پردازش سنگین

حتی در صورت استفاده از یک گوشی پرچمدار اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان که نیازمند پردازش سنگین هستند دمای گوشی را افزایش می دهد.

مشاهده آنلاین ویدیو با کیفیت 4k یا گوش کردن به موزیک با کیفیت بالا در اسپاتیفای و یا اجرای بازی هایی با گرافیک سنگین از جمله این فعالیت ها هستند.

3- بازی کردن در زمان شارژ

افزایش دمای گوشی در زمان شارژ گوشی در زمان شارژ را به خوبی مدیریت کنند بازی کردن با گوشی در زمان شارژ باعث افزایش دمای دستگاه و آسیب رسیدن به قطعات داخلی میشود.

4-باتری قدیمی

باتری ها به مرور توانایی خود را از دست می‌دهند. یکی از رایج ترین اتفاقات برای باتری های قدیمی افزایش دما است با مراجعه به تنظیمات و بخش باتری در گوشی می توانید درصد سلامت باتری خود را ببینید.

5-اپلیکیشن های قدیمی

اپلیکیشن های قدیمی و به روز رسانی نشده می توانند فشار بیش از حدی به دستگاه شما وارد کنند سعی کنید همیشه اپلیکیشن ها را به روز نگه دارید.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین