کد خبر: ۳۲۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس گفت: نمایندگان سوال کننده به وزیر ارتباطات یک ماه فرصت دادند تا اقدامات لازم را برای تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات صورت دهند.
ناطقان: کیومرث سرمدی عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز سوال جمعی از نمایندگان از وزیر ارتباطات درباره تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت مخابرات در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: با توجه به توضیحات وزیر ارتباطات، شرکت مخابرات یک شرکت است و سهامداران آن هم بخش خصوصی هستند و وزیر اختیار تبدیل وضعیت در این شرکت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس اظهار داشت: وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال نمایندگان عنوان کرد که با وجود این محدودیت با درآمد مخابرات از طریق افزایش قیمت اینترنت تلاش داریم تا تبدیل وضعیت ایثارگران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مخابرات اجرایی کنیم.

سرمدی خاطرنشان کرد: پس از بیان این مطالب از سوی وزیر ارتباطات، نمایندگان سوال‌کننده برای اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران به وزیر یک ماه فرصت دادند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین