کد خبر: ۳۲۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
احتمال دارد سرخیو راموس مدافع کهنه‌کار پاری‌سن‌ژرمن به دلیل آسیب‌دیدگی‌های طولانی و مخالفت امباپه با ادامه حضور این مدافع، در لیست خروجی پاریسی‌ها قرار بگیرد.
ناطقان: به نوشته روزنامه فرانسوی اکیپ، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال بررسی کنار گذاشتن مدافع ۳۶ ساله اسپانیایی به دلیل آسیب دیدگی‌های متوالی است و مسئولان این تیم می خواهند خط دفاعی PSG را جوان کنند.

از جوسکو گواردیول ۲۰ ساله و محمد سیماکان ۲۲ ساله از لایپزیگ به عنوان مدافعان مورد نظر تیم پاریسی نام برده می‌شود اما طبق گزارش‌ها، این تیم آلمانی علاقه‌ای به فروش یک یا هر دو مدافعش در تابستان امسال ندارد.

این در حالی است که چند هفته پیش پاری‌سن‌ژرمن، نوردی موکیله  را از لایپزیگ جذب کرده بود.

راموس که فصل گذشته از مادرید به پاریس نقل و مکان کرد، با مشکلات طولانی مدت مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. هر چند در این فصل پی اس جی از راموس در سه بازی اول لیگ استفاده کرده است اما گفته می‌شود پاریسی‌ها به دنبال جایگزینی  برای این مدافع کهنه‌کار هستند و در صورت یافتن مدافع، دوران راموس در پاریس ممکن است به پایان برسد.

علاوه بر آسیب دیدگی‌‎های سریالی این مدافع و سیاست کلی تیم در خط دفاع برای جوان گرایی، دلایل دیگری نیز کنار گذاشتن راموس که با رئال ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است وجود دارد.

به گفته تیاگو آرانتس روزنامه نگار روزنامه UOL برزیل، کیلیان امباپه پس از تمدید قراردادش به طور فزاینده‌‎ای نقش مدیریتی در رختکن را بر عهده می‌گیرد.

راموس در دعواهای اخیر امباپه و نیمار نیز حضور داشت اما این مدافع باتجربه سعی کرد، میانجیگری کند.

به گفته آرانتس، امباپه ممکن است این را دوست نداشته باشد و او قبلاً لیستی از بازیکنانی که دیگر نمی‌خواهد با آنها بازی کند که احتمالاً نام راموس هم در آن دیده می‌شود را به سران باشگاه داده است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین