کد خبر: ۳۲۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
تراس و بالکن در بسیاری از خانه های ایرانی، بخشی از خانه است که اگرچه هزینه خرید یا اجاره آن را می‌پردازیم، اما در عمل از آن استفاده خاصی نمی‌کنیم.
ناطقان: دکوراسیون تراس و بالکن معمولا کمتر از سایر بخش‌های منزل مورد توجه قرار می‌گیرد.
نکات چیدمان و تزیین تراس

برای بهره‌وری هرچه بیشتر از تراس خود، اولین گام این است که فضای بالقوه‌ موجود را دقیقا تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مبلمان را برای تراس خود خریداری کنید.
از مبلمانی که در فضا صرفه‌جویی می‌کنند، استفاده کنید

برای استفاده مناسب از فضای بالکن نیازی به داشتن یک بالکن بسیار وسیع و بزرگ نیست. می‌توان از انواع ایده تزیین بالکن برای چیدمان و تزیین تراس کوچک استفاده کرد. تزیین بالکن با چوب یکی از ایده‌های جذاب و طبیعی است. مبلمان و میز و صندلی‌ها که فضای کمی را اشغال می‌کنند، مانند همین نیمکت چوبی مقاوم می‌توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند.

نکات چیدمان و تزیین تراس
یک چراغ آویز برجسته و بزرگ از نکات چیدمان و تزیین تراس

ایده تزیین بالکن بعدی به شما توصیه می‌کند یک چراغ آویز بزرگ را آویزان کنید. یک چراغ آویز فلزی جسورانه راهی عالی برای جلوه دادن به نمای بیرونی بالکن خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که در حال دکور اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود نیستید.
بنابراین برای قرار دادن آن در ساختاری مناسب و سازگار با فضای بالکن، از مواد طبیعی الهام بگیرید. به‌عنوان مثال از چوب، سنگ و سرامیک و هر چیزی که منشا طبیعی‌تری داشته باشد استفاده کنید.
چشم‌ها را به سمت نمای بیرونی هدایت کنید

اگر در نمای بیرونی خانه خود یک چشم‌انداز فوق‌العاده دارید و اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی شما دقیقا به تراس‌ شما باز می‌شود، با یک چیدمان حرفه‌ای و سازمان یافته مبلمان در بالکن، چشم‌ها را به چشم انداز بیرونی هدایت کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب ۵ چیزی که هرگز نباید در خانه خود نگه دارید! سر بزنید.

نکات چیدمان و تزیین تراس
طراحی یک ناهارخوری در بالکن

اگر از بالکن خود به‌عنوان یک اتاق ناهارخوری در فضای باز استفاده می‌کنید، سایه‌ای در آنجا به‌وجود آورده و سبک خاصی را اجرا کنید.
با یک سایبان هیجان‌انگیز با نوارهای زرد و روشن یک لبه شاد را اضافه کنید. می‌توان رنگ‌بندی اولیه را با تم رنگ‌های اصلی انجام دادیم و با قرار دادن یک ظرف آبی رنگ و گلدان قرمز روی میز، این میز ناهارخوری را برجسته‌تر و قابل توجه‌تر نشان دادیم. با این ایده تزیین بالکن می‌توان یک مکان فوق‌العاده برای روزهای گرم تابستانی به‌وجود آورد.
یک کلکسیون از گل و گیاه را در بالکن جمع‌آوری کنید

این جا مکانی است که باید اجازه دهید گل و گیاهان شما بدرخشند و تاثیر منحصربه‌فرد خود در تزیین بالکن کوچک‌ شما را به معرض نمایش بگذارند.
خصوصا اگر فضای کافی برای ایجاد یک روف گاردن ندارید، بالکن شما یک جایگزین عالی برای نمایش کلکسیون گل و گیاه‌های متنوع و رنگارنگ شما است.
خصوصا برای تزیین تراس کوچک این گل و گیاهان زیبا معجزه می‌کنند. این ایده تزیین بالکن را می‌توان با جزئیات ساده دیگری مانند یک مبل کوچک راحتی و یک میز چوبی قهوه‌خوری کاربردی‌تر هم کرد.

کلکسیون از گل و گیاه
لامپ‌های رشته‌ای زیبا از نکات چیدمان و تزیین تراس

برای ایجاد یک حس فوق العاده در بالکن خود، زمانی که خورشید در حال غروب کردن است، یک لامپ رشته‌ای زیبا را دور تا دور نرده‌های بالکن نصب کنید.
البته سایر جزئیات ضروری را هم فراموش نکنید؛ یک رانر، چند بالشتک راحت و یک گل میز کوچک یا یک میز قهوه کوچک برای قرار دادن نوشیدنی روی آن.
این مجموعه به ظاهر ساده پر از حس و حال خوب است.
برچسب ها: تراس منزل ، شیک ، مدرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین