کد خبر: ۳۲۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن به فولیکول‌های موی خود حمله می‌کند، و می‌تواند باعث ریزش مو در هر نقطه‌ای که به طور طبیعی رشد می‌کند، شود. به این معنی که می‌تواند بیش از پوست سر را تحت تاثیر قرار دهد.
ناطقان: اما زندگی با آلوپسی آره‌آتا به این معنی نیست که باید ریزش موی صورت را بپذیرید. چندین روش زیبایی برای کمک به رفع آن و پنهان کردن ظاهر موهای کم پشت یا از دست رفته صورت موجود است.
میکروبلیدینگ

یک عمل زیبایی نیمه‌دائمی است که شبیه خالکوبی است. اغلب برای پرکردن ابروهای کم پشت یا بی‌مو استفاده می‌شود و نتایج ظاهری بسیار طبیعی به دست می‌دهد.


کسانی که مبتلا به آلوپسی آره‌آتا هستند و به دنبال میکروبلیدینگ هستند، قبل از انجام این روش با متخصص پوست خود مشورت کنند. برخی از مواردی که ممکن است مشکل ایجاد کند:

• سن: ممکن است روی پوست پیر کارایی خوبی نداشته باشد، بنابراین اگر بالای 55 سال دارید با پزشک خود صحبت کنید.

• تاریخچه پزشکی: برای مثال، سایر بیماری‌های خودایمنی یا پوستی، مانند لوپوس یا پسوریازیس، ممکن است برای میکروبلیدینگ مناسب نباشند.

• طرح درمان آلوپسی: اگر از داروهای تیروئیدی برای کمک به آلوپسی خود استفاده می‌کنید، ممکن است رنگ آن به اندازه‌ای که دوست دارید طبیعی به نظر نرسد.
نانوبلیدینگ و میکروسایدینگ

دنیای میکروبلیدینگ اخیراً با تغییرات کاملاً جدید در موضوع منفجر شده است. یکی نانوبلیدینگ نام دارد که در مقایسه با میکروبلیدینگ از سوزن‌های ظریف‌تری استفاده می‌کند و باعث ایجاد خطوط بسیار ظریفی می‌شود که شبیه موهای واقعی انسان است.

شکل دیگری که به نام میکروسایدینگ یا میکروپیگمنتیشن شناخته می‌شود، می‌تواند روی ناحیه ابرو و مژه انجام شود تا رنگ یا ظاهری آمبره به آن اضافه شود.
مژه مصنوعی و اکستنشن

برای از دست دادن مژه‌ها به دلیل آلوپسی آره‌آتا، در صورتی که موهای مژه به اندازه کافی باقی مانده باشد، اکستنشن مژه توصیه می‌شود. توجه کنید که اکستنشن‌ها چند هفته دوام می‌آورند، در حالی که مژه مصنوعی معمولاً چیزی است که برای یک روز استفاده می‌شود.

مژه‌های مصنوعی ممکن است تنها انتخاب برای کسانی باشد که مبتلا به آلوپسی شدیدتر هستند که منجر به کم‌ترین تعداد یا عدم وجود موهای مژه برای کار با آن‌ها می‌شود.
لیزر موهای زائد

آلوپسی آره‌آتا اغلب با نازک شدن تکه تکه مو و رشد ناهموار هنگام بازگشت مشخص می‌شود. برای مقابله با این نتیجه، لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید. این روش معمول پزشکی شامل استفاده از یک پرتو لیزر نور برای گرم کردن فولیکول‌های مو و تاخیر در جوانه زدن موهای آینده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین