کد خبر: ۳۲۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
رییس پلیس راهور فراجا گفت: رشدسفرها، وسائط نقلیه و اقبال مردم به تردد سبب شده تا شرایط مدیریت ترافیک تغییر کند
ناطقان: سردار سید کمال هادیانفر در اولین نشست تخصصی روسای پلیس راه راهور فراجا و مدیران کل راهداری سراسر کشور که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: این نشست می‌تواند سبب همدلی و هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌هایی که در ایمنی یا امدادرسانی و پیشگیری حوادث مشارکت دارند، شود. باید نشستی سراسری تر و وسیع تر با اورژانس، هلال احمر و ... برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی مهم است، مدیریت صحیح ترافیک است. شرایط متفاوت شده است. ما سالانه نیم تا یک و نیم درصد افزایش جمعیت داریم. همچنین ۵۴ میلیون گواهینامه در کشور وجود دارد و ۳۸ میلیون وسیله نقلیه داریم. البته پلیس راهور در حدود ۷۰۰ شهر کشور حضور ندارد.

وی افزود: تردد و اقبال مردم به سفرها بیش از گذشته شده است‌. تاثیر کرونا بحثی جداست و عوامل دیگری نیز وجود دارد.رشد جمعیت، رشد وسائط و رشد ترددها شرایطی ایجاد می‌کند که باید ساختار و روش مناسبی در کشور اخذ شود تا بتوانیم ترافیک را به طور صحیح مدیریت و ترددها را تسهیل کنیم. ما باید ایمنی را در راه‌ها ایجاد کنیم و در کنار خدمات مطلوب سوانح ترافیکی و تثادفات فوتی را کاهش دهیم. چیزی که در چند سال اخیر اتفاق افتاده این است که سالی یک و نیم میلیون وسیله نقلیه به ناوگان ۳۸ میلیونی اضافه می شود اما ر چهارسال تنها کمتر از هفت هزار نقلیه فرسوده از ناوگان خارج شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین