کد خبر: ۳۲۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
نماینده روسیه در مذاکرات وین گفت: آمریکا عقیده دارد برخی مسائل هنوز در مذاکرات وین باقی‌مانده‌اند و به زمان بیشتری برای تشریح مواضعش درباره آن‌ها نیاز دارد.
ناطقان: میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: آمریکا عقیده دارد برخی مسائل هنوز در مذاکرات وین باقی‌مانده‌اند و به زمان بیشتری برای تشریح مواضعش درباره آن‌ها نیاز دارد. این تبدیل به یک رویه شده است؛ به محض این که تقریبا به خط پایان نزدیک می‌شویم، مشکلات جدیدی ایجاد می‌شوند. اما این دلیلی برای بدبینی نیست.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می‌شود که ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری درباره زمان ارائه پاسخ آمریکا به پیشنهادات ایران درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در زمینه احیای توافق هسته‌ای، گفت: ایران برای متن پیشنهادی اتحادیه اروپا پاسخ‌های متعددی ارائه کرده است. به همین دلیل است که بررسی این نقطه‌نظرات و تعیین پاسخ ما زمان بیشتری برده است.

پرایس تاکید کرد که آمریکا به طور جدی در حال بررسی این نظرات است.



منبع: شفقنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین