کد خبر: ۳۲۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
مؤسسه ملی بهداشت کلمبیا (INS) روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که موارد تایید شده ابتلا به آبله میمونی در این کشور به ۲۷۳ نفر رسیده است.
ناطقان: مقامات بهداشتی کلمبیا همچنین اعلام کردند که بیشتر موارد شناسایی شده ابتلا به آبله میمونی در "بوگوتا"، پایتخت این کشور بوده به طوری که ۲۲۷ مورد ابتلا در این شهر شناسایی شده است.

به گزارش موسسه بهداشت ملی کلمبیا، از ماه ژوئن سال جاری میلادی (۲۰۲۲) مقامات بهداشتی این کشور ۶۹۹ مورد مشکوک ابتلا به این بیماری را تجزیه و تحلیل کرده اند که ابتلای ۲۴۲ مورد از آن ها رد شده و ۱۸۴ مورد نیز همچنان تحت نظر هستند.

یکی از مقامات بهداشتی کلمبیا از مردم این کشور خواست تا اقدامات پیشگیرانه در برابر این بیماری را جدی بگیرند. این مقام بهداشتی همچنین گفت: ما با بیماری کاملاً متفاوت از کووید-۱۹ روبرو هستیم اما هنوز باید تلاش مشترکی از سوی کل جمعیت به منظور کنترل شیوع این بیماری انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، در تاریخ ۲۶ ژوئیه، وزارت بهداشت و حفاظت اجتماعی کلمبیا سطح خطر ابتلا به بیماری آبله میمونی را در این کشور از متوسط ​​به بالا افزایش داد تا اقدامات جدی تری برای مهار شیوع این بیماری در این کشور صورت گیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین