کد خبر: ۳۲۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق، در روز‌های پایانی هفته صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.
ناطقان: حامد یزدی‌مهر با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها گفت: به مردم توصیه می‌شود در روز‌های پایانی هفته از اتراق در دامنه کوه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و دامداران نیز دام‌ها را در مناطق امن نگهداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن هشدار‌ها توسط مردم گفت: بحث پیشگیری در مدیریت بحران آنقدر مهم و مؤثر است که از ابتدا تا پایان مرداد تاکنون چهار هشدار زرد، شش هشدار نارنجی، دو هشدار وقوع باد شدید و بیش از ۱۰ اعلام آماده باش و اعلام هشدار‌های فاصله گرفتن مردم از رودخانه‌ها را داشته‌ایم و همه این اقدامات برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار است.

حامد یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران استانداری تهران در مرداد نزدیک به ۳۰۰ اقدام در حوزه پیشگیری، آمادگی و مقابله با بحران داشته است، افزود: یکی از اقدامات مهم این اداره کل فراهم کردن مقدمات برگزاری طرح توانمندسازی ستاد‌های شهرستانی مدیریت بحران است که اطلاع رسانی در این خصوص صورت گرفته است.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین