کد خبر: ۳۲۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
شبکه«المیادین» از کشته و زخمی شدن یازده نفر در حمله پهپادی ترکیه به «تل رفعت» سوریه خبر داد.
ناطقان: شبکه «المیادین» امروز (چهارشنبه) از حمله یک پهپاد ترکیه‌ای به «تل رفعت» ریف شمالی حلب خبر داد.

بر اساس این گزارش، در پی این حمله دو نفر کشته و نه نفر دیگر زخمی شدند و خسارات مادی زیادی به بازار شهر تل رفعت وارد شد.

تلویزیون سوریه نیز اعلام کرد، در پی حمله توپخانه‌ای ترکیه به روستای «تل اللبن» از توابع «تل تمر» در ریف حسکه ، خساراتی مادی به این منطقه وارد شد.

سی‌ام مردادماه نیز گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه بار دیگر مناطق امن در دو منطقه تل‌أبیض و عین‌عیسی در ریف شمالی رقه را بمباران کرد.

منابع محلی به خبرگزاری «سانا» گفتند، در این حمله توپخانه‌ای سنگین مزدوران ترکیه، خسارات‌های مادی به برخی منازل و زیرساخت‌ها وارد شد.

این منابع افزودند، ترکیه و مزدوران آن اخیرا به حملات خود به این مناطق با هدف مجبور کردن اهالی به ترک منازل و باز شدن دست گروه‌های تروریستی برای تسلط بر این منازل و محصولات زراعی مردم، افزایش داده‌اند؛ همان کاری که در بسیاری از مناطق حسکه، الرقه و دیرالزور انجام شده است.

در پی حمله شانزدهم ماه جاری نیروهای وابسته به ترکیه به مناطق مسکونی در صیدا، اطراف مسیر بین‌المللی «ام ۴» و ریف تل‌ابیض، تعدادی غیرنظامی سوری کشته یا زخمی شدند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین