کد خبر: ۳۲۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
بعد از پایان دور نخست سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به ۳۱ استان، حضور وزرا در نماز جمعه‌های سراسر کشور با هدف توسعه ارتباط دولت و مردم، شرکت در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای یکساله دولت و نیز برپایی میز ارتباطات مردمی استان‌ها، انجام خواهد شد.
ناطقان: مدیر روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه تمامی وزرا و معاونان رئیس‌جمهوری فردا (۴ شهریور) در نماز جمعه تمامی مراکز استانها حاضر می‌شوند اظهار کرد: ادارات کل استان‌ها باتوجه به فراوانی مراجعین مردمی در کنار نماینده دولت و در مکان‌های از قبل تعیین شده در نماز جمعه نسبت به پاسخگویی به مردم عزیز استانها اقدام خواهند کرد.

وی یادآور شد: حجت السلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نیز دو روز پیش هم خبر از حضور و سخنرانی تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور در طول هفته دولت و در سی مسجد جامع سطح تهران و ملاقات چهره به چهره با مردم را با عنوان طرح "سی مسجد سی مسئول" را بیان کرده بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین