کد خبر: ۳۲۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
تماشای گل و گیاهان زیبا و باطراوت انرژی خاصی را به انسان‌ها می‌دهد.
ناطقان: در واقع یکی از علت‌هایی که انسان‌ها به نگهداری از گیاهان آپارتمانی همیشه گل دار علاقه دارند، دفع انرژی های منفی از محیط اطراف است.
گیاهان آپارتمانی همیشه گل دار

با پرورش، کاشت و نگهداری از این گیاهان، رنگ‌آمیزی خاصی را به دکوراسیون خانه‌های خود بدهید. وجود گل‌هایی مانند شمعدانی، حسن یوسف و غیره در خانه احساس دلنشینی را در ما به‌وجود می‌آورد. اگر علاقه‌مند به کاشت و نگهداری از این گیاهان هستید، در ادامه ما را همراهی کنید.
گل ختمی پرپر

این گل زیبا و خوشه‌ای گونه های مختلفی دارد. این گونه به‌عنوان گل باغچه‌ای بوده و به‌صورت یک درختچه زیبا در باغچه کاشته می‌شود. این گیاه در دسته گیاهان آپارتمانی همیشه گلدار و دائمی قرار می‌گیرد که به‌صورت دو ساله کشت و کار می‌شود. این نوع ختمی پاکوتاه و پرپر است و در رنگ‌های صورتی، قرمز، بنفش، زرد و سفید وجود دارد.

گل شمعدانی
گل حنا باغچه‌ای

یکی از گیاهان آپارتمانی همیشه گلدار که در تمام طول سال در باغچه ها به چشم می‌خورد، گل حنا نام دارد. این گل از بومیان مناطق گرمسیری آمریکای شمالی است و به رنگ‌های قرمز، ارغوانی، صورتی و نارنجی دیده می‌شود. در واقع باید بگوییم که گل حنا، یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی به‌شمار می‌رود.

گل شمعدانی
گل بنفشه

یکی از پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی همیشه گلدار، گل بنفشه است. این گیاه چهارفصل در تمام طول سال قابل کاشت و پرورش بوده و گل‌های زیبای آن باغچه را زینت می‌دهند. این گل، گلبرگ‌های درشت و نامنظمی داشته که لکه‌هایی روی آن‌ها وجود دارد. اغلب گل بنفشه در رنگ‌های سفید، زرد، قرمز، بنفش، پرکلاغی، سرمه‌ای و غیره دیده می‌شود. به‌طور کلی بنفشه طول گل‌دهی بالایی داشته و نسبت به سرما مقاوم است. هر گل بنفشه از ۵ گلبرگ تشکیل شده که به‌صورت منفرد و زیبا به چشم می‌خورند.

گل بنفشه
گل اسپاتی فیلوم از گیاهان آپارتمانی همیشه گل دار

این گل از دسته گیاهان گلدار و همیشه سبز است که گل های کوچک آن زیبایی خاصی دارند. البته فراموش نشود که این گیاه در دسته گیاهان سمی قرار می‌گیرد. این گل از بومیان کلمبیا محسوب می‌شود که برگ‌هایی براق، سبز و کشیده دارد. اسپاتی فیلوم هوا را به خوبی تصفیه می‌کند. همچنین اگر در محیط‌های کم نور قرار بگیرید از خود مقاومت نشان می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی بدون خاک رشد می‌کنند سر بزنید.

گل اسپاتی فیلوم
گل بگونیا

گیاهان آپارتمانی اغلب به دو دسته گیاهان برگساره ای و گیاهان گلدار تقسیم می شوند. بگونیا از آن دسته گیاهان آپارتمانی همیشه گلدار است که در رنگ‌های قرمز، صورتی، نارنجی و ارغوانی به فروش می رسد. اغلب این گل به‌صورت بوته‌ای و افشان رشد می‌کند و گل‌دهی آن از بهار تا پاییز ادامه دارد.

گل بگونیا
گل شمعدانی

بدون شک یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گل های آپارتمانی، گل شمعدانی است. این گیاه از بومیان آفریقا به‌شمار می‌رود و اگر به خوبی از آن نگهداری کنید، عمر طولانی دارد. شمعدانی برای نگهداری داخل خانه، حیاط و تراس مناسب است و در رنگ‌های مختلفی پرورش می‌یابد. به‌طور کلی نور غیرمستقیم، دمای بین ۱۵ الی ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کودهای مایع در تقویت و رشد این گل زیبا تاثیر دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین