کد خبر: ۳۲۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز چهارشنبه متعهد شد به اقدام روسیه برای حمله موشکی به ایستگاه قطار اوکراین در چاپلین که منجر به کشته شدن بیش از ۲۰ نفر در روز استقلال این کشور شد پاسخ دهد.
ناطقان: زلنسکی در سخنرانی عصر خود گفت: چاپلین درد امروز ماست. وی افزود: تا این لحظه ۲۲ کشته وجود دارد که ۵ نفر از آنها در ماشین سوختند، یک نوجوان ۱۱ ساله جان باخت، موشک روسی خانه اش را ویران کرد.

زلنسکی هشدار داده بود که روسیه ممکن است حملات خود را در روز چهارشنبه در طول تعطیلات، که شش ماه از حمله روسیه به اوکراین می‌گذرد، افزایش دهد و گفت که ممکن است "چیزی به خصوص بی رحمانه" رخ دهد.

زلنسکی در سخنرانی عصر خود گفت: عملیات جستجو و نجات در ایستگاه راه آهن ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما قطعاً به اشغالگران برای اقداماتی که انجام داده اند پاسخ خواهیم داد. ما قطعاً مهاجمان را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد. حتی یک لکه از این شر در اوکراین آزاد ما باقی نخواهد ماند.
برچسب ها: زلنسکی ، وعده ، انتقام
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین