کد خبر: ۳۲۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
رئیس جمهوری پیشین آمریکا امروز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی "تروث"، اف بی آی و وزارت دادگستری را به فریبکاری متهم کرد.
ناطقان:در مطلبی که دونالد ترامپ ساعاتی پیش و در واکنش به انتشار استشهاد به شدت سانسور شده منتشر کرد، آمده که در این سند به اسناد هسته ای که پیشتر متهم به نگهداری آنان شده بود، هیچ اشاره ای نشده است.

وی همچنین از بروس راینهارت قاضی پرونده انتقاد کرد و نوشت که وی باید از خود در تحقیقات اف بی آی از ویلای مارا لاگو سلب صلاحیت می کرد.

پلیس فدرال آمریکا بامداد امروز با انتشار استشهاد به شدت جرح و تعدیل شده ای اعلام کرد که  ۱۴ جعبه از ۱۵ جعبه کشف شده از املاک دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در فلوریدا، حاوی اسناد طبقه بندی شده بودند، که بسیاری از آنها کاملا محرمانه بودند.

در این سند ۳۲ صفحه‌ای  که به بهانه محافظت از شهود و مقامات مجری قانون و "یکپارچگی تحقیقات در حال انجام" به شدت جرح و تعدیل شده، جزئیات بیشتری از مخفی سازی سوابق دولتی، مدت‌ها پس از پایان دوره مسئولیت ترامپ، در املاک مارالاگو فاش شده است.

این سند روشن می‌کند که چگونه نگهداری سوابق دولتی فوق سری، به رغم ماه‌ها درخواست مقامات آمریکایی، ترامپ را در معرض خطر قانونی جدیدی قرار داده است؛ درست زمانی که او زمینه را برای نامزدی احتمالی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ فراهم می‌کند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین