کد خبر: ۳۲۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
شبکه‌ یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ‌، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو خود را شناخت.
ناطقان: طی حکمی از سوی میثم مرادی بیناباج، مدیر شبکه‌ یک سیما، مجید هاشمی‌فرا به سمت مدیریت گروه معارف اسلامی، حجت احمدی‌زر به سمت مدیریت گروه فرهنگ، تاریخ و هنر و محمد علیزاده قمصری به سمت مدیریت آرشیو منصوب شدند.

در حکم انتصاب هاشمی‌فرا آمده است:«انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای سندتحول سازمان و ماموریت شبکه ضمن بازمهندسی و اتخاذ ایده‌های نو و هنرمندانه،بهره‌گیری بیش از پیش از محضر مراجع عظام، علما و کارشناسان فاضل و مجرب هم‌افزایی با ظرفیت‌های عظیم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تقویت حضور تفکر عمیق دینی و انقلابی در ابتدای زنجیره تولیدات، در تعالی محتوایی و کیفی و اثربخشی پیام در برنامه‌های شبکه اهتمام ورزید و برنامه‌های موثری در ترویج مکتب حیات‌بخش اهل بیت علیهم‌السلام بخصوص در موضوعات روز و مبتلا به جامعه در حوزه‌های فردی، اجتماعی و سیاسی اسلام طراحی و تولید گردد.»

در حکم انتصاب احمدی‌زر هم آمده است: «انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای همه ارکان سند تحول؛ سه رکن اصلی رسالت سازمان صدا و سیما، ضمن بازمهندسی و تعالی محتوایی و کیفی برنامه‌ها، این گروه پرچم‌دار هویت‌محوری مبتنی بر زیست‌بوم متکثر و متنوع ایران اسلامی در دوره تحولی شبکه یک باشد.»

در پایان این حکم‌ها به طور جداگانه از زحمات و تلاش مدیران پیشین این بخش‌ها، محمدباقر تورنگ، گروه معارف اسلامی، امیر محمدی، گروه فرهنگ، تاریخ و هنر، و محمدباقر ایزدی مدیر آرشیو شبکه‌یک، تقدیر و تشکر شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین