کد خبر: ۳۲۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از متقاضیان سفر زیارتی اربعین درخواست کرد هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند.
ناطقان: به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن ششمین اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین حسینی به شرح زیر است:

انا من حسین

 بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت علیهم السلام و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) می رساند ؛

 ۱. از آنجا که پیش‌بینی خدمات مناسب رفاهی ، حمل و نقلی و بیمه‌ای برای زوار اربعین مستلزم تکمیل فرایند ثبت‌نام در تمهید این خدمات خواهد بود ، لذا تصریح می شود تکمیل و نهایی کردن فرآیند ثبت نام برای تمامی متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین سال جاری ضرورت دارد و پیش ثبت نام های قبلی به منزله ثبت نام نهایی تلقی نخواهد شد .
از این رو،  بایسته است تمامی افرادی که قبلاً پیش ثبت نام کرده یا متقاضی شرکت در مراسم اربعین سال جاری می‌باشند با مراجعه به سامانه سماح نسبت به تکمیل و نهایی کردن ثبت نام خود در اسرع وقت اقدام کنند . بدیهی است هرگونه ویرایش اطلاعات در این مرحله قابل اعمال خواهد بود .

 ۲. با عنایت به حذف ویزا برای سفر زیارتی اربعین، ثبت نام در سامانه سماح برای تمامی زوار اربعین الزامی است و در حکم روادید تلقی می شود و هنگام خروج از مرز مورد کنترل قرار خواهد گرفت .
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین