کد خبر: ۳۲۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت بلیت وسایل نقلیه به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی تاکید کرد: انتظار داریم که وزارت راه ورودی جدی به موضوع سفرهای اربعین داشته باشد.
ناطقان: کمال علیپور نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده جویبار، سوادکوه و قائمشهر در جلسه روز یکشنبه ۱۶ شهریور مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از افزایش قیمت بلیت اتوبوس، هواپیما و قطار در ایام اربعین اظهار کرد: انتظار داریم که وزارت راه ورودی جدی به موضوع سفرهای اربعین داشته باشد.

وی افزود: قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس به صورت وحشتناک بالا رفته است و وزیر راه نیز اعلام کرده که بلیط اتوبوس ۷۵ درصد اضافه خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: به وزارت راه در این زمینه تذکری جدی می‌دهم و از ریاست مجلس می‌خواهم که موضوع را  پیگیری کند تا افزایش قیمتی در نرخ بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار برای زائران مراسم راهپیمایی اربعین حسینی نداشته باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین