کد خبر: ۳۲۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
رئیس پلیس فتای استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح، نسبت به سوءاستفاده مجرمان از این شرایط هشدار داد.
ناطقان: سید احمد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، یکی از شروط حضور در پیاده‌روی اربعین نام‌نویسی در سامانه سماح است.

 

رئیس پلیس فتای استان زنجان افزود: باتوجه به این موضوع، مجرمان سایبری با سوءاستفاده از این مناسبت به طراحی و معرفی سامانه‌های جعلی با هدف هدایت کاربران به درگاه‌های جعلی و برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.
 
وی ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک، تبلیغات گسترده در فضای مجازی و معرفی تعدادی سایت‌های جعلی در خصوص ثبت‌نام کاروان‌های پیاده‌روی اربعین حسینی، با هزینه کم قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند، بنابراین شهروندان باید مراقب باشند.
 
موسوی افزود: پرداخت هزینه بیمه متقاضیان فقط از طریق سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir قابل پرداخت است، بنابراین از پرداخت و واریز وجه در سایت‌ یا لینک‌های ناشناس خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره 096380 در میان بگذارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین