کد خبر: ۳۲۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با استفاده از پهپادها و سامانه‌های هوشمند، مرزها را برای قاچاقچیان وگروهک‌های ضدانقلاب ناامن کردیم.
ناطقان: سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع با تبریک ایام صنعت دفاعی به مجموعه دست اندرکاران صنعت دفاعی اظهارداشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستاوردهای بزرگی در حوزه ریز پرنده ها، سیستم پدافندی و مقابله با انواع موشک هایِ در اختیار دشمن داشته است.

اشتری ادامه داد: امروز توانمندی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح و خصوصا نخبگان عزیز و دانشمندان این مرز و بوم در وزارت دفاع به سطحی رسیده است که نه تنها قدرت بازدارندگی ایجاد کرده بلکه دشمنان را نیز از این توانایی هراسان کرده است.

وی افزود:  این باعث افتخار مردم عزیز ما و نیروهای مسلح هست که امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت مثال‌زدنی و باثبات در منطقه و حوزه بین‌الملل هست.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در تمام مجموعه های ما مثل فرماندهی هواپیمایی فراجا، با استفاده از پهپادهای به روز و بالگردها، پشتیبانی مناسب صورت می‌گیرد خاطرنشان ساخت: امروز با پهپادها و سامانه های هوشمند، مرزها  را برای قاچاقچیان وگروهک‌های ضد انقلاب ناامن کردیم.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین