کد خبر: ۳۲۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن و شوهری که با همکاری یکدیگر خودر‌وهای سواری در غرب تهران سرقت می‌کردند خبر داد.
ناطقان: سرهنگ عبدالرضا محمدی  گفت: روز گذشته عملیات کلانتری ۱۸۱ وردآورد در حال گشت زنی در محله وردآورد راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری که در حال تردد بودند و با مشاهده ماموران تغییر مسیر می‌دهند مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماموران تردد خودرو را تحت مراقبت قرار می‌دهند افزود: در ابتدا مأموران شماره پلاک خودرو را استعلام که به سرقتی بودن خودرو پی میبرند که بلافاصله وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار در یک عملیات منسجم پلیسی خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان زن و مرد ۳۰ و ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت خودرو از شرق تهران اعتراف و اظهار داشتند قصد فروش آن را به مالخری در خارج از شهر تهران داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدی در پایان با اشاره مالخر خودروی سرقتی نیز در ادامه تحقیقات ماموران شناسایی و بازداشت شد خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و کشف سایر جرائم احتمالی متهمان در دستورکار قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین