کد خبر: ۳۲۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
میزان واردات لوازم‌التحریر در چهار ماهه ابتدایی سال جاری ۹۷۹ هزار و ۱۵۶ کیلوگرم به ارزش هفت میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۱۷ دلار بوده است.
ناطقان: رصد آمارهای گمرک نشان می‌دهد، در چهار ماهه ابتدایی سال جاری، میزان واردات لوازم‌التحریر، ۹۷۹ هزار و ۱۵۶ کیلوگرم به ارزش هفت میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۱۷ دلار بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، جزئیات آماری نشان می‌دهد، در بازه زمانی چهار ماه اول امسال محصولاتی مثل کوله و کیف وارد کشور نشده، اما در مقابل مداد اتود به ارزش ۲۷۹ هزار و ۴۸۹ دلار، خودکار و روان‌نویس به ارزش ۶۰۰ هزار و ۴۲۱ دلار، نوک قلم به ارزش ۷۶۱ هزار و ۳۳۷ دلار و نوک مداد اتود به ارزش ۲ هزار و ۱۸ دلار وارد کشور شده‌اند.

بنا بر اعلام سخنگوی گمرک، ۶۶۳ هزار و ۴۳۱ کیلو انواع مدادتراش و تیغه مدادتراش به ارزش چهار میلیون و ۶۳۷ هزار و ۱۱۰ دلار وارد کشور شده است.

همچنین تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱، مداد اتود ۱۱ هزار و ۶۶۷ کیلو به ارزش ۲۷۹ هزار و ۴۸۹ دلار، خودکار و روان‌نویس ۳۲ هزار و ۳۷۱ کیلو به ارزش ۶۰۰ هزار و ۴۲۱ دلار، نوک قلم ۱۸ هزار و ۳۴۸ کیلو به ارزش ۷۶۱ هزار و ۳۳۷ دلار و نوک مداد اتود ۲۲۷ کیلو به ارزش ۲ هزار و ۱۸ دلار وارد کشور شده است.

بنا بر آمارهایی که روح‌الله لطیفی به اعتمادآنلاین ارائه داده، مداد شمعی و زغالی ۳۷ هزار و ۸۵۵ کیلو به ارزش ۱۰۹ هزار و ۳۴۲ دلار، فیلتر ماژیک ۱۶ هزار و ۶۷۸ کیلو به ارزش ۱۰۰ هزار و ۵۷۹ دلار، تخته وایت‌بورد برقی سه هزار و ۸۳۴ کیلو به ارزش ۵۱ هزار و ۲۰۹ دلار، انواع قلم‌موی نقاشی ۸۴ هزار و ۷۰۰ کیلو به ارزش ۲۰۶ هزار و ۸۴۷ دلار، انواع رنگ نقاشی ۳۶ هزار و ۴۴۵ کیلو به ارزش ۱۰۹ هزار و ۸۰۸ دلار، بوم نقاشی یک هزار و ۲۹۸ کیلو به ارزش ۲ هزار و ۸۳۶ دلار، لاک غلط‌گیر ۷۱ هزار و ۴۶۲ کیلو به ارزش ۳۰۲ هزار و ۴۲۱ دلار  در چهار ماهه سال جاری وارد کشور شده است.

بنا بر این گزارش، جمع کل ارقام لوازم‌التحریر وارداتی، ۹۷۹ هزار و ۱۵۶ کیلوگرم به ارزش هفت میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۱۷ دلار ثبت شده است.

همچنین بنا بر اعلام سخنگوی گمرک، محصولاتی مثل کوله و کیف، مداد و پاک‌کن و ماژیک در این چهار ماه وارد کشور نشده است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین