کد خبر: ۳۲۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
بحران آب در یکی از شهرهای ایالت می‌سی‌سی‌پی در آمریکا موجب قطع شدن آب لوله کشی، از کار افتادن دستگاه‌های تهویه در بیمارستان‌ها و برگزاری کلاس‌های درس به شکل آنلاین شده است.
ناطقان: به گفته مقامات محلی از کار افتادن شبکه تامین آب در شهر جکسون در ایالت می‌سی‌سی‌پی موضوعی بوده که احتمال آن وجود داشت و این هفته این نگرانی در این رابطه به واقعیت تبدیل شد. در این شرایط آب لوله کشی خانه‌ها قطع شده و مدارس و مشاغل مجبور شدند فعالیت خود را تعطیل کنند.

از سال‌ها قبل سیستم تامین آب در این منطقه با مشکلاتی مواجه بوده و اکنون ساکنان این شهر با قطع آب لوله کشی یا در برخی مواقع آب گل آلود روبرو هستند.

فرماندار ایالت می‌سی‌سی‌پی اعلام کرد: از روز دوشنبه تاسیسات اصلی تصفیه آب در مرکز ایالت از کار افتاده به این معنی که نمی توان آب کافی برای مهار آتش سوزی، شست و شو و سایر نیازهای حیاتی تولید کرد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، در ایالت می‌سی‌سی‌پی وضعیت اضطراری اعلام شد و به گفته فرماندار تلاش‌ها برای بازگرداندن فشار آب و به جریان افتادن آب لوله کشی در شهر جکسون به کار گرفته شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین