کد خبر: ۳۲۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
مجید میراحمدی گفت: پس از موافقت برای صدور گذرنامه موقت سعی کردیم با همکاری فراجا ظرف ۴۸ ساعت این گذرنامه‌ها را صادر کنیم.
ناطقان: رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: از بامداد تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز حدود ۴۲ هزار زائر از مرز‌های زمینی و هوایی برای زیارت اربعین خارج شدند.

میراحمدی با اشهره به آمادگی بسیار خوب مرز‌ها جهت ساماندهی و اسکان زائران گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نفر در نوبت صدور گذرنامه بودند و امکان صدور سریع گذرنامه فراهم نبود و به همین دلیل با دولت عراق مذاکره کردیم و پس از موافقت برای صدور گذرنامه موقت سعی کردیم با همکاری فراجا ظرف ۴۸ ساعت این گذرنامه‌ها را صادر کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین در پایان تاکید کرد: زائران برای صدور برگه‌های گذرنامه موقت باید به درگاه‌های پلیس+۱۰ و برای تمدید گذرنامه به ادارات صدور گذرنامه مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین