کد خبر: ۳۲۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم خواست نسبت به تزریق دُز یادآور اقدام کنند و گفت: خوشبختانه شاهد سیر نزولی کرونا هستیم و آمارها تصاعدی نشده است.
ناطقان: بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونا در کشور اظهار داشت: خوشبختانه شاهد سیر نزولی ابتلاء به کرونا هستیم و آمارها تصاعدی نشده است.

عین اللهی با بیان اینکه متأسفانه مردم کمی از روند واکسیناسیون خسته شده اند گفت: از وضعیت واکسن نزدن مردم نگران هستیم و چون در شرایطی قرار داریم که به فصل پاییز نزدیک و تهویه‌ها کمتر می‌شوند و به خاطر سردی هوا مردم مجبور به قرار گرفتن در محیط‌های بسته هستند واکسن نزدن مزید بر علت بیماری می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه عنوان داشت: با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و اجتماع این چنینی ضرورت تزریق واکسن بیشتر احساس می‌شود و از مردم می‌خواهیم حتماً یک نوبت واکسن را دریافت کنند.

وی بیان داشت: امیدوار هستیم که این وضعیت سلامت که به واسطه واکسیناسیون در کشور ایجاد شده تداوم پیدا کند اما در مجموع نباید خیالمان راحت باشد که بیماری وجود ندارد و حذف شده چون کرونا در کشوهای دیگر فعال است و باید خودمان را در وضعیت پایدار و سلامت نگه داریم.
منبع: مهر
برچسب ها: ابتلا ، کرونا ، نزولی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین