کد خبر: ۳۲۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
وزارت حمل و نقل سوریه روز جمعه اعلام کرد : فرودگاه بین المللی دمشق که براثر تجاوز رژیم صهیونیستی دچار خسارت شده بود، فعالیت عادی خود را از سر گرفته است.
ناطقان: از پایگاه خبری العهد، این منبع افزود: تلاش برای بازگرداندن ناوبری هوایی در فرودگاه بین المللی حلب نیز ادامه دارد.

هشت فروند جنگنده اف ۱۶ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب با تجاوز به حریم هوایی سوریه به فرودگاه های حلب و دمشق حمله کردند.

وزارتخانه حمل و نقل سوریه در ادامه اطلاعیه خود افزود: نیروهای فنی ناوگان هوایی سوریه با هماهنگی و همکاری شرکت‌های داخلی متخصص در این حوزه در حال تلاش برای تعمیر و ترمیم خسارات ناشی از تجاوزات چهارشنبه شب رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب هستند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه کار برای از سرگیری فعالیت فرودگاه در چارچوب اقدامات ایمنی و امنیتی و ایمن سازی ورود و خروج هواپیما، سرویس دهی به مسافران و بازگشت کامل آن به ناوگان حمل و نقل در حال انجام است و هیچ گونه تغییری در پروازهای برنامه ریزی شده به روال معمول صورت نگرفته است.

وزارت حمل و نقل سوریه در پایان اطلاعیه خود درباره فعالیت فرودگاه بین‌المللی دمشق نیز اعلام کرد: از کار افتادن برخی تجهیزات این فرودگاه که در پی تجاوز صهیونیست ها از کار افتاده‌ بودند، تأثیری بر فعالیت کلی این فرودگاه نداشته و تردد هوایی عادی در این فرودگاه در جریان است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین