کد خبر: ۳۲۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام با اشاره به پیش بینی ها در خصوص شکل گیری توده گرد و غبار در مرز مهران گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید در مسیر کربلا به نجف نیز دور از انتظار نیست.
ناطقان: مجتبی میهن پرست اظهار داشت: توده گرد و غبار به علت وزش باد شهرهای مهران، کربلا، نجف و مسیرهای منتهی به این شهرها در کشور عراق را از امروز هوا آلوده می کند.

وی افزود: این توده گرد و غبار باعث افت کیفی هوا و کاهش دید می شود که زائران باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

میهن پرست یادآور شد: همچنین به علت وزش باد نسبتا شدید تا شدید احتمال آسیب دیدن تاسیسات سبک وجود دارد و مسوولان ایستگاه های صلواتی مهران و طول مسبر کربلا و نجف نسبت به استحکام تاسیسات این ایستگاه ها اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پدیده های جوی استان کاهش دمای هواست که از فردا به تدریج دمای هوا کاهش تدریجی سه درجه ای را خواهد داشت و هوا رو به خنک شدن می رود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین