کد خبر: ۳۲۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که از زاکانی دعوت خواهیم کرد که در جلسه آتی شورای شهر شرکت کند تا در مورد تقویت ناوگان اتوبوس و مترو در صحن شورا گزارشی ارائه دهد.
ناطقان: مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورا مبنی بر عدم اسقاط خودروهای فرسوده به ازای ورود خودروهای جدید گفت: به یاد آقای شیبانی در شوراهای قبل افتادم که مکررا تاکید می‌کرد که مسئله اسقاط خودرو جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می‌زند چرا که این خودروها از بنزین یارانه‌ای استفاده کرده اما آلایندگی دو چندانی دارند و به کشور ضرر وارد می‌کنند، اظهار کرد: کمیسیون‌ها، کمیته‌ها و جلسات زیادی در این خصوص تشکیل شده اما قانون هوای پاک داریم و باید آن قانون عملیاتی شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تا توسعه حمل و نقل عمومی محقق نشود برای حل ترافیک و آلودگی هوا به جایی نمی‌رسیم، گفت: از شهردار تهران دعوت می‌کنیم که سه شنبه در جلسه شورا حاضر شوند و در مورد ورود اتوبوس‌ها و توسعه مترو در صحن شورا گزارش دهند. البته وزارت صنعت و پلیس راهور که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند می‌بایست هر چه سریعتر اقدامات لازم را در راستای عملیاتی شدن این مهم انجام دهند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: چمران ، زاکانی ، شورا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین