کد خبر: ۳۲۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فرماندار خرمشهر گفت : در حال حاضر مرز شلمچه برای فعالیت تجاری باز است و مشکلی در خصوص صادرات وجود ندارد.
ناطقان: نادر عمیدزاده در خصوص آخرین وضعیت فعالیت مرز تجاری شلمچه اظهار کرد: در حال حاضر صادرات بدون هیچ مشکل و توقفی از مرز شلمچه به سوی کشور عراق در حال انجام است.

وی با اشاره به تردد روان زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه، افزود: کالاهای غیرنفتی در مرز شلمچه در مسیری جداگانه از مسیر تردد زوار به سمت عراق فرستاده می‌شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار خرمشهر در خصوص انتشار اخباری مبنی بر توقف یک ماهه صادرات از مرز شلمچه به دلیل ازدحام زائران اربعین حسینی نیز گفت: در حال حاضر مرز شلمچه برای فعالیت تجاری باز است و مشکلی در خصوص صادرات وجود ندارد.

عمیدزاده عنوان کرد: برای روزهای پیش رو نیز براساس شرایط در خصوص فعالیت تجاری مرز تصمیم‌گیری خواهد شد و موضوع به تاجران اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: در مرز شلمچه هیچگونه اقدامی در خصوص تمدید پاسپورت انجام نمی‌شود و از زائران درخواست داریم با در دست داشتن پاسپورت معتبر در مرز حاضر شوند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مرز تجاری ، شلمچه ، فعال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین