کد خبر: ۳۲۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مقامات آمریکا اعلام کردند که اواخر روز گذشته (یکشنبه) بر اثر تیراندازی در شهر "نورفک" واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا دو تن کشته و پنج تن دیگر نیز زخمی شدند.
ناطقان: مقامات پلیس ایالتی اعلام کردند: زمانی که به محل وقوع این حادثه اعزام شدیم، چهار زن و سه مرد را پیدا کردیم که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند. این مقامات همچنین اظهار کردند که همه این افراد به بیمارستان منتقل شدند با این حال بعد از مدتی دو تن از آن ها به علت شدید بودن جراحاتشان جان خود را از دست دادند.

همچنین برخی از افرادی که در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، دانشجو بوده اند با این حال مقامات تاکنون جزئیات بیشتری از وضعیت آن ها اعلام نکرده اند.

انگیزه ضارب یا ضاربان این حادثه مشخص نشده و مقامات پلیس ایالتی نیز هنوز مظنونی را مرتبط با این حادثه دستگیر نکرده اند.

یکی از مقامات پلیس ایالتی گفت: تحقیقات برای بررسی جزئیات حادثه شروع شده است. از هر کسی که اطلاعاتی در این زمینه دارد می خواهیم آن را در اختیار ماموران پلیس قرار دهد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، در سال جاری میلادی (۲۰۲۲) ایالات متحده دستکم ۴۵۶ مورد تیراندازی دسته جمعی را متحمل شده است. تیراندازی های دسته جمعی به عنوان حوادثی تعریف می شوند که در آن چهار نفر یا بیشتر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین