کد خبر: ۳۲۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان از توقف فعالیت تجاری و صادرات از مرز چذابه به دلیل افزایش حضور زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.
ناطقان: شهلا عموری در خصوص آخرین وضعیت فعالیت تجاری در مرز چذابه اظهار کرد: فعالیت تجاری در مرز چذابه از امروز به دلیل افزایش حضور زائران اربعین حسینی در این مرز متوقف شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام گمرک به دلیل ظرفیت محدود گمرکات عراق در پذیرش کامیون حامل کالای تجاری و به جهت جلوگیری از ضایع شدن کالاهای صادراتی در مرز، صادرات به کشور عراق در مرز چذابه متوقف شده است.

دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: با توجه به افزایش حضور زائران اربعین حسینی مرز چذابه از امروز، ۱۴ شهریورماه تا ۲۶ شهریورماه برای صادرات بسته و فعالیت تجاری در این مرز متوقف است.

عموری عنوان کرد: در روزهای گذشته علی رغم حضور و تردد زوار اربعین در مرز چذابه روند فعالیت تجاری و صادرات کالا در مرز چذابه با توجه به هماهنگی‌ها انجام می‌شد اما اکنون با تصمیم گمرک فعالیت تجاری در این مرز متوقف شده است.

وی افزود: مواد غذایی و لبنی، مصالح ساختمانی و تره‌بار از مهم‌ترین اقلام صادراتی ایران به کشور عراق هستند که از طریق پایانه مرزی چذابه به این کشور صادر می‌شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین