کد خبر: ۳۲۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
مقامات سودان روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند که تعداد قربانیان بارندگی‌های شدید و سیل اخیر در این کشور به ۱۱۲ نفر رسیده است.
ناطقان: مقامات سودان در بیانیه ای اعلام کردند که بارندگی های سیل آسا و جاری شدن سیل در این کشور تاکنون ۱۱۲ کشته و ۱۱۵ زخمی برجای گذاشته است.

همچنین تاکنون در مجموع ۳۴ هزار و ۹۴۴ خانه بر اثر سیل و بارندگی های شدید در این کشور تخریب و ۴۹ هزار و ۹۶ خانه دیگر نیز آسیب دیده است. همچنین سیل به ۴۱۳ واحد خدمات عمومی و ۱۰۸ مغازه و فروشگاه نیز در این کشور خسارت وارد کرده است.

بر اساس گزارش ها، بیش از ۲۵۰ روستا در شمال، مرکز و غرب سودان به مدت یک ماه تحت تاثیر باران های سیل آسا قرار گرفته اند. همچنین به گفته دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، حدود ۱۳۶ هزار نفر از ماه ژوئن سال جاری میلادی (۲۰۲۲) در سودان تحت تاثیر سیل و بارندگی های شدید قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، سودان اغلب از ژوئن تا اکتبر شاهد سیل های ناشی از باران های شدید است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین