کد خبر: ۳۲۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، فردی که در ورامین اقدام به اسیدپاشی کرده بود دستگیر شد.
ناطقان: سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: به دنبال گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی بر روی خودرو " تیگو۵ " در شهرستان ورامین، رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران به محل اعزام شدند.

 
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که یک دستگاه خودرو شاسی بلند "تیگو ۵" بوسیله فردی مورد اسید پاشی قرار گرفته و خسارت دیده و فرد اسید پاش نیز از محل متواری شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران تلاش گسترده‌ای برای دستگیری فرد اسیدپاش را آغاز کرده و موفق شدند تا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه وی و ۲ نفر همدستش را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر کنند.
 
این مقام انتظامی یادآور شد: متهم اصلی دستگیر شده در تحقیقات، انگیزه خود از اسیدپاشی را اختلافات و خصومت شخصی عنوان کرد.
 
شمس بیرانوند در پایان از معرفی فرد اسیدپاش و همدستانش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین