کد خبر: ۳۲۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸
در گذشته بیشتر خیانت‌ها از جانب مردان بود و خیانت مردان رایج‌تر بوده اما متاسفانه امروزه خیانت زنان افزایش چشمگیری داشته است.
ناطقان: خیانت از ناشایست‌ترین اعمالی است که هر زن شوهرداری می‌تواند به آن مرتکب شود و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به خانواده خود بزند.
نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

در صورتی که احساس شک و تردید نسبت به همسر خود دارید، نباید او را مورد قضاوت قرار دهید و متهم به کاری کنید. چرا که تغییر رفتار ناگهانی در زنان ممکن است به علل مختلفی به‌وجود آید و در بسیاری موارد نمی‌‌توان گفت که این موارد از نشانه‌های خیانت در زنان است.
سرد شدن همسر

سرد شدن زنان یکی از بارزترین نشانه‌های خیانت زن است. به‌طوری که زن دیگر نمی‌تواند به همسر خود ابراز علاقه و محبت کند و روابط احساسی و عاطفی بین زوجین به مشکلات جدی برمی‌خورد. همچنین اینگونه زنان از همبستر شدن با همسر خود اجتناب می‌کنند و دیگر میلی به برقراری رابطه جنسی با وی ندارد.
ابتلا به بیماری‌های مقاربتی از نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

زنانی که به عمل ناپسند خیانت مرتکب می‌شوند ممکن است به بیماری‌های مقاربتی جدید مبتلا شوند. بیماری‌های واژینال همچون عفونت‌های شدید و زگیل‌های تناسلی و همچنین زگیل‌های دهانی از جمله بیماری‌های مقاربتی است که با داشتن رابطه نامشروع با فردی غیر از همسر خود روی می‌دهد. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب این نوع عاشق شدن خطرناک است سر بزنید.

نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی
خشونت‌های بی‌دلیل

برخی از زنان زمانی که به خیانت مرتکب شده باشند و رابطه نا مشروع برقرار کرده باشند، به دنبال مقصر این اتفاق می‌‌گردند و همسر خود را مقصر بروز این اتفاق می‌دانند. به همین علت بدون دلیل با همسر خود با خشونت و عصبانیت رفتار می‌‌کنند.
تغییر در عادات رفتاری

زنانی که خیانت می‌کنند به‌صورت ناگهانی رفتار و کردار آن‌ها دچار تغییر و تحولاتی می‌شود. به‌عنوان مثال به امور منزل رسیدگی نمی‌کنند. لباس‌های همسر خود را آماده نمی‌کنند. به امور و درس‌های بچه‌ها رسیدگی نمی‌کنند.

نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی
تغییر در زمان رفت و آمد به منزل از نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

اینگونه زنان به بهانه‌های مختلف از خانه بیرون می‌روند. دیر به خانه برمی‌گردند و مدام در حال بهانه تراشی برای بیرون رفتن از خانه هستند. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب از کجا بفهمیم که یک مرد دوستمان دارد؟ سر بزنید.
ایحاد حریم خصوصی

اینگونه زنان حریم خصوصی برای خود ایجاد می‌کنند و فردی را به حریم خصوصی خود وارد نمی‌کنند. به‌عنوان مثال گوشی موبایل خود را از خود دور نمی‌کنند. برای موبایل خود رمز شخصی می‌گذارند. مدام در حال صحبت کردن با گوشی و پیامک دادن هستند. همچنین همسر خود را از کارهای خود مطلع نمی‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین