کد خبر: ۳۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
در جلسه نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ پایان همکاری این مربی به او ابلاغ شده است.
ناطقان: بعد از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال، مسئولان فدراسیون، شب گذشته با دراگان اسکوچیچ جلسه گذاشتند و پایان همکاری را به وی ابلاغ کردند.

شب گذشته و بعد از تعطیلی کار از سوی دراگان اسکوچیچ، این مربی کروات با تماسی از سوی مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون مواجه شد. نبی از اسکوچیچ خواست به فدراسیون برود و در جلسه شرکت کند. در این جلسه نبی که در گذشته سابقه همکاری با اسکوچیچ را داشت، پایان همکاری را به وی ابلاغ کرد.

این تصمیم فدراسیون و اقدامی که با اسکوچیچ صورت گرفت، سبب ناراحتی شدید این مربی شده است. او در جلسه با نبی نیز ناراحتی‌اش را کتمان نکرد و بابت این تصمیم فدراسیون اعتراض خود را اعلام داشته است.

با همه این تفاسیر، قطع همکاری با اسکوچیچ قطعی شد و حالا هواداران تیم ملی فوتبال منتظر بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران و نشستن دوباره این مربی پرتغالی روی نیمکت در سومین جام جهانی متوالی هستند.
منبع: ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین