کد خبر: ۳۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به شلوغی و انبوه جمعیت زائران در مرز خسروی گفت: از زوار درخواست می‌شود فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنند.
ناطقان: سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی اظهار کرد: به دلیل انبوه جمعیت و آب‌وهوای گرم در پایانه مرزی خسروی که تقریبا مملو از جمعیت‌ شده، شرایط بسیار دشوار شده است.

وی ادامه داد: طرف عراقی از لحاظ رساندن آب و جابه‌جایی و حمل و نقل زائران شرایط مساعدی ندارد و این موضوع سبب ایجاد مشکل برای زائران  شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: استاندار کرمانشاه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و فرماندهان و مسئولان با تشکیل جلسه در پایانه مرزی خسروی در حال بررسی اوضاع هستند و در تلاشند مشکلات را رفع کنند.

شرفی گفت: از مردم و زوار گرامی درخواست می‌شود اگر مرز خسروی را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند فعلا از مراجعه به آن خودداری کنند و در شهرهای عقبه یا هرجا که هستند توقف و بیتوته کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس رئیس قرارگاه اربعین فراجا تأکید کرد: امکانات از سوی طرف عراقی در این مرز مهیا نیست و رجوع به این مرز منجر به زحمت زائران خواهد شد.

وی اظهار کرد: از طرف استان کرمانشاه و بنا بر تصمیمات استاندار، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای تردد زائران در نظر گرفته شده و همچنین نیازهای اولیه خوراکی در حد امکان مهیا شده و در اختیار زوار قرار می‌گیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین