کد خبر: ۳۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته(چهارشنبه، ۱۶ شهریورماه) ۳۳ هزار و ۷۹۳ نفر بوده است.
ناطقان: فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روزهای گذشته و با معرفی مزیت‌های منحصر به فرد، زیرساخت‌های مناسب و فاصله نزدیک مرز بین‌المللی خسروی تا کربلا، زائران زیادی ترجیح دادند که از این مرز عازم کربلای معلی شوند.

وی آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته(چهارشنبه، ۱۶ شهریورماه) را ۳۳ هزار و ۷۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی ۳۳ هزار و ۴۸ زائر از مرز خارج شدند که نسبت به آمار روز قبل‌تر از آن که ۲۳ هزار نفر بوده بیش از ۱۰ هزار نفر افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی روز گذشته ۷۴۵ نفر هم از طریق این مرز وارد ایران شده که در مقایسه با آمار روز قبل‌تر از آن ۴۳۵ نفر، افزایش داشته است.

وی با ارائه گزارش روزانه وضعیت تردد استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: در مجموع تردد ورودی به استان ۷۸هزار و ۷۴۲ دستگاه خودرو و خروجی ۶۳هزار و ۶۸۰ دستگاه خودرو بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: این میزان تردد افزایش ۱۷ درصدی نسبت به روز ماقبل را نشان می‌دهد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین