کد خبر: ۳۲۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه‌سنگین در هشت محور خبر داد.
ناطقان: سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: حجم ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه آزادراه تهران - شمال محدوده انتهای آزادراه نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد:‌ ترافیک نیمه‌سنگینی در مسیر جنوب به شمال جاده هراز محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده شهر دماوند وجود دارد. همچنین این وضعیت در آزادراه قزوین - رشت محدوده شهر رودبار نیز مشابه است.

شیرانی در ادامه گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا پل حصارک و در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس نیز نیمه‌سنگین است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگینی در محور ایلام - مهران محدوده‌های مهدی‌آباد و کنجانچم گزارش شده است.

شیرانی درباره انسداد احتمالی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: تنها جاده شریانی مسدود کشور محور ریگان - ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی جاده لاسم - ارجمند است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت محورهای منتهی به مرزهای خروجی کشور برای زائران اربعین نیز اظهار کرد: تردد به سمت این مرزها نسبت به روزهای قبل در حال افزایش است، اما در حال حاضر هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در این محورها وجود ندارد. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از آمادگی کامل در این خصوص برخوردار است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین