کد خبر: ۳۲۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
رئیس پلیس راهور فراجا:
سردار سید کمال هادیانفر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مرز مهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای منتهی به مهران بسیار سنگین گزارش شده است ترافیک سنگین در محور ایلام به مهران موجب شده که زمان رسیدن زوار به پایانه مرزی چند برابر روزهای عادی باشد.
ناطقان: سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مرز مهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای منتهی به مهران بسیار سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه حرکت خودروها در محور ایلام _ مهران به کندی صورت می گیرد، تصریح کرد: ترافیک سنگین در محور ایلام به مهران موجب شده که زمان رسیدن زوار به پایانه مرزی چند برابر روزهای عادی باشد.

سردار هادیانفر از زوار اربعین حسینی درخواست کرد که با توجه به بار ترافیکی جاده‌ها، سفر خود را مدیریت کرده و برای خروج از کشور به سایر مرزها چون شلمچه، چذابه، تمرچین، باشماق و خسروی بروند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین