کد خبر: ۳۲۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
خبرنگاری از مرز شلمچه گزارش داد که به دلیل نبود وسیله نقلیه در مرز، زائران در این مرز نیز سرگردان شده‌اند.
ناطقان: روز گذشته  به دلیل عدم آمادگی عراقی‌ها، زائران اربعین در مرز خسروی‌ سرگردان شد‌ند و حجم زیادی از زائران به دلیل نبود اتوبوس و وسیله نقلیه برای‌ انتقال در مرز منذریه ‌در انتظار خروج بودند که این مشکل از ساعت 17 عصر روز گذشته برطرف شد.

اما امروز خبرنگاری از مرز چذابه گزارش داد که به دلیل نبود وسیله نقلیه در مرز، زائران در این مرز نیز سرگردان شده‌اند و با توجه به گرمی هوا، شرایط خوبی حکفرما نیست و با وجود خلوت بودن از سمت ایران در قسمت عراقی، زائران با مشکل کمبود خودرو مواجه هستند.

وی با اشاره به مستقر بودن اتوبوس‌های ایرانی در دو مرز بین‌المللی خوزستان افزود: از سمت ایران در حال هماهنگی‌ها و مجوز لازم برای ارسال اتوبوس‌های مستقر در مرز هستیم و به محض صادر شدن مجوز حرکت خواهند کرد‌.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: از زائران حسینی تقاضا داریم با توجه گرمای هوا در موکب‌ها بمانند و فعلا به سمت عراق حرکت نکند تا مشکل برطرف بشود.

همچنین خبرنگار از مرز شلمچه نیز گزارش داد که زائران در این مرز نیز با مشکل مواجه شده‌اند و به دلیل عدم وسیله نقلیه در مرز سرگردان بوده و منتظر رفع مشکل از سوی مسئولان ایرانی یا عراقی هستند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین