کد خبر: ۳۲۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا همچنین در پاسخ به این سوال که اگر افراد ممنوع خروج باشند برای شرکت در مراسم اربعین حسینی باید چه کنند؟ گفت: از سال گذشته این امکان فراهم شده که شهروندان می توانند در سامانه« پلیس من» مشاهده کنند که ممنوع الخروج هستند یا نه و اگر فردی ممنوع الخروج باشد، باید به پلیس گذرنامه مراجعه کند تا بررسی کنیم که این ممنوع الخروجی از سوی کجا انجام شده و در صورت امکان این هماهنگی و کمک صورت بگیرد تا موضوع بررسی و برطرف شود.
ناطقان: علی ذوالقدری، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، در مصاحبه با رادیو اربعین در ارتباط با زمان اعتبار گذرنامه ویژه اربعین تصریح کرد:  گذرنامه ویژه اربعین صرفاً تا روز اربعین اعتبار دارد و از روز بعد از  اربعین، زائران نمی توانند با این گذرنامه وارد عراق شوند ، البته کسانی که قبل از روز اربعین با این گذرنامه از کشور خارج و وارد عراق شده اند، با همین گذرنامه می توانند به کشور بازگردند.

 وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر افراد ممنوع خروج باشند برای شرکت در مراسم اربعین حسینی باید چه کنند؟ گفت: از  سال گذشته این امکان فراهم شده که شهروندان می توانند در سامانه« پلیس من» مشاهده کنند که ممنوع الخروج هستند یا نه و اگر فردی ممنوع الخروج باشد، باید به پلیس گذرنامه مراجعه کند تا بررسی کنیم که این ممنوع الخروجی از سوی کجا انجام شده و در صورت امکان این هماهنگی و کمک صورت بگیرد تا موضوع  بررسی و برطرف شود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین