کد خبر: ۳۲۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: جمعه و شنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و وزش باد رخ می دهد.
ناطقان: صادق ضیائیان گفت: فردا جمعه در استان‌های ساحلی خزر از جمله گیلان، مازندران،گلستان، همچنین اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و وزش باد رخ می دهد. در ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و غرب استان اصفهان، در ساعات بعد از ظهر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز شنبه با تقویت جریانات شمالی بارش‌ها در سواحل دریای خزر شدت می گیرد و گستره بارش‌ها به مناطقی از شمال خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد رسید. روز یکشنبه از شدت بارش‌ها در این مناطق کاسته خواهد شد .
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین