کد خبر: ۳۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
رئیس ستاد مرکزی اربعین:
سید مجید میراحمدی با اشاره به کمبودهای امکانات در داخل عراق گفت:ما در حال قانع کردن زائران برای بازگشت از مرزها هستیم البته وضعیت مرزها بهتر از ساعتهای قبلی شده و اگر عراق همکاری کاملی داشته باشد از این وضعیت عبور می کنیم. اما توصیه می کنیم زائران به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند زیرا مخاطرات غیر قابل پیش بینی درمرزها وجود دارد.
ناطقان: سید مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت مرزهای کشور اظهار کرد: متاسفانه مشکلات در آن سوی مرزها به طور جدی وجود دارد و ما نسبت به امکانات داخل عراق نگرانی داریم و کمبودها جدی است.

وی ادامه داد: ما در حال قانع کردن زائران برای بازگشت از مرزها هستیم البته وضعیت مرزها بهتر از ساعتهای قبلی شده و اگر عراق همکاری کاملی داشته باشد از این وضعیت عبور می کنیم. اما توصیه می کنیم زائران به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند زیرا مخاطرات غیر قابل پیش بینی درمرزها وجود دارد.

وی همچنین خطاب به زائران کشورمان در عراق گفت: زائران هر چه زودتر زیارت خود را پایان داده و به کشور بازگردند. ما پیامهایی از مسئولان نجف دریافت  می کنیم که کمبودهایی از جمله آب دارند که در حال تلاش برای حل آنها هستیم. شرایط آب و هوایی هم مشکل دیگری است. البته بخشی از مشکلات خارج از اراده دولت عراق است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین