کد خبر: ۳۲۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با "ناطقان":
نماینده تربت جام درخصوص اخبار مطرح شده پیرامون مهاجرت فرزند معاون رئیس جمهور به کانادا گفت: وقتی مسئولان همواره در زندگی خصوصی مردم دخالت می‌کنند حالا باید پیرامون چنین تناقضاتی در زندگی شخصی‌شان پاسخگو باشند و توضیح بدهند چرا فرزندانشان در مسیر شعارهایی که سالها مدعی‌اش بودند حرکت نمی‌کنند.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای در واکنش به اخبار مطرح شده پیرامون مهاجرت فرزند معاون امور زنان رئیس‌جمهور به "کانادا" و فعالیت شرکت وی در زمینه تولید فیلترشکن به خبرنگار "ناطقان" گفت: این مسائل در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است و انتظار می‌رود خانم خزعلی خودش پیرامون وضعیت فرزندش و فعالیت‌های او در کانادا برای افکارعمومی شفاف سازی کند و بعد از آن دوستان اصولگرای مجلس نظرشان را پیرامون این اخبار برای مردم بازگو کنند.



نماینده تربت جام در پاسخ به اینکه چرا مردم‌ تا این حد نسبت به چنین اخباری واکنش منفی نشان داده و آنها را پیگیری می‌کنند، ابراز داشت: مسئولان ما رویکردشان در دهه‌های اخیر همواره دخالت در زندگی خصوصی مردم بوده و در همه اجزا زندگی آنها دخالت کردند و حالا هم باید انتظار این واکنش متقابل را داشته باشند و اگر تناقضی در سبک زندگی خانواده‌شان با شعارهایی که سالها مدعی‌اش بودند بروز کند طبیعتا مردم عصبانی می شوند و لازم است شفاف به افکار عمومی توضیح داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی بروز چنین حواشی را برای حرکت کشور مضر دانست و تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه مظلوم واقع شده و می‌بینم گروهک جنایتکار منافقین که دستشان به خون هزاران جوان، کودک و بانوان این سرزمین آلوده است در آلبانی زیر چتر حمایتی آمریکا لانه کرده‌اند و طلبکارانه به ایران می‌تازند و ما در داخل باید درگیر مسائلی باشیم که دل دشمن را شاد می‌کند و مطابق سیاست‌ سرویس‌های امنیتی بیگانه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین