کد خبر: ۳۲۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان اغلب مرزهای غربی کشور صاف، گاهی وزش باد و غبار رقیق و شهرهای زیارتی عراق صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات اظهار کرد: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۰ و ۲۱ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین آسمان شلمچه و چذابه طی دوروز آینده صاف تا کمی ابری، وزش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. دمای هوا فردا در شلمچه به ۴۵ و ۲۸ درجه سانتیگراد در گرمترین و خنکترین زمان می‌رسد. این منطقه جمعه دمای هوای ۴۶ درجه‌ای تا ۲۸ درجه‌ای را تجربه می‌کند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: دمای هوای فردا در چذابه در گرم‌ترین زمان ۴۷ و در خنکترین زمان ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود و پس فردا بیشینه و کمینه دما ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، آسمان قصر شیرین فردا و پس‌فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک است. فردا با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۴ درجه سانتیگراد و پس فردا با بیشینه و کمینه دمای ۴۳ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی تمرچین پیرانشهر طی فردا و پس فردا اظهار کرد: آسمان این منطقه فردا صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود و دما در گرمترین و خنکترین زمان فردا ۲۹ و ۱۶ درجه سانتیگراد و پس فردا نیز با بیشینه و کمینه دما به ۲۹ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق اظهار کرد: آسمان نجف و کربلا فردا و پس فردا صاف همراه با غبار محلی گاهی وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. دمای نجف فردا به ۴۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد در گرمترین و خنکترین زمان می‌رسد. برای جمعه نیز دمای هوا در این شهر ۴۳ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره دمای هوای کربلا نیز گفت: دمای هوای این شهر فردا در گرمترین زمان به ۴۴ و در خنکترین زمان به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا نیز دمای هوا در این شهر در گرمترین و خنکترین دما ۴۳ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین اظهارکرد: آسمان کاظمین فردا صاف گاهی وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهر ۴۳ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی کاظمین جمعه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و بیشینه دمای هوا ۴۳ و کمینه آن ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا اظهار کرد: آسمان این شهر فردا صاف گاهی همراه با غبار محلی گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۴۳ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین جمعه دمای هوا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۴۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین